تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
15

معرفی کتاب های منتشرشده در مورد شهید حسین املاکی

  • کد خبر : 252
  • 28 فوریه 2020 - 13:34
معرفی کتاب های منتشرشده در مورد شهید حسین املاکی
کتاب "قهرمان"، روایت زندگی سردار شهید املاکی است که برای کودکان به قلم اسماعیل محمدپور و تصویر گری سودابه پی خجسته و آزاده خلعتبری نوشته شده است.

کتاب “پرستوی بانی بنوک”

کتاب پرستوی بانی بنوک از سری کتاب های تدوینی در راستای خاطرات شهدای استان گیلان از سوی ستاد کنگره سرداران ، امیران و ۸۰۰۰شهید استان گیلان منتشر شد.

گردآوری پرستوی بانی بنوک را نویسنده جوان محمد حسن پور قربان نیاکی برعهده داشته است.

کتاب پرستوی بانی بنوک که در سه هزار جلد و با حمایت ستاد کنگره سرداران ، امیران و هشت هزار شهید استان گیلان منتشر شده است حاوی حدود ۹۰صفحه خاطرات مختلف رزمندگان دوران دفاع مقدس از سردار شهید حسین املاکی است.

در ابتدای این کتاب همچنین گذری کوتاه به زندگی شهید املاکی(جانشین لشکر قدس گیلان )داشته و در پایان آن تصاویری از این شهید به چاپ رسیده است.

——————————————————————————–

کتاب “سردار شهید حسین املاکی”

مجموعه خاطرات فرماندهان و همرزمان سردار شهید حسین املاکی در مورد ویژگی ها و خصوصیات اخلاقی سردار همیشه قهرمان گیلان، توسط ستاد کنگره سرداران و ۸۰۰۰ شهید استان گیلان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به تیراژ ۵۰۰۰ نسخه چاپ و بین علاقمندان توزیع شد.

قطع این کتاب جیبی است که حاوی ۵۲ خاطره، ۶ قطعه عکس و زندگینامه سردار شهید حسین املاکی است.

——————————————————————————–

کتاب “شرح مجموعه گل” یا

ورقی چند از شوردگی های سردار شهید حسین املاکی

به همت ستاد کنگره سرداران و ۸۰۰۰ شهيد استان گيلان رمان «شرح مجموعه گل » به قلم محمد هادی رنگرزيان به چاپ رسيد. نويسنده اين کتاب که به زمان تولد تا شهادت سردار شهيد حسين املاکی (جانشين لشکر قدس) پرداخته در ۲۱۸ صفحه با اسناد و مدارک و عکسهای زيبا و جذاب اين کتاب را آماده نموده است.

——————————————————————————–

    كتاب”اینجا چراغی روشن است”

كتاب رمان شهيد حسين املاكي با همت نشر حرف نو – ايليا و با تلاش آقای حسین قاسم نژاد در ۲۵۰ صفحه رقعي با آلبوم ۳۰ عكس تمام رنگي با كيفيت بالاو كاغذ عكس توسط نشر حرف نو در تيراژ چاپ اول ۱۰۰۰ جلد و چاپ دوم ۵۰۰۰ جلد به زيور چاپ آراسته شدو اين اثر زندگي نامه بلند و زنجير وار داستاني از لحطه تولد تا شهادت سردار شهید حسین املاکی است.

——————————————————————————–

کتاب “قهرمان”

کتاب “قهرمان”، روایت زندگی سردار شهید املاکی است که برای کودکان به قلم اسماعیل محمدپور و تصویر گری سودابه پی خجسته و آزاده خلعتبری نوشته شده است و توسط انتشارات گیلان و با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان به تیراژ۵۰۰۰ نسخه چاپ شده و حاوی ۳۶ صفحه میباشد.

لینک کوتاه : http://hosseinamlaki.ir/?p=252

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 17در انتظار بررسی : 15انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.