تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
14

ایران اسلامی جزیره باثبات در دریای ناامن منطقه/ناامنی در مرزهای ایران اسلامی خاموش می شود

  • کد خبر : 288
  • 28 مارس 2016 - 9:56
ایران اسلامی جزیره باثبات در دریای ناامن منطقه/ناامنی در مرزهای ایران اسلامی خاموش می شود
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز شاهد ناامنی در کشورهای همسایه از جمله افغانستان، ترکیه، عراق و دیگر کشورها هستیم و این ناامنی به محض ورود در مرزهای مقدس اسلامی خاموش می شود و این به برکت خون شهداست.

سردار سرلشکر عزیز جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیست و هشتمین یادواره شهید حسین املاکی که عصر امروز(۹ فروردین) در مسجد جامع لنگرود برگزار شد، گفت: نقش لشکرهای دوران دفاع مقدس از استان های مختلف نقش های متفاوتی بوده که از جمله آنها لشکر ۱۶ قدس گیلان و استعداد نیروی انسانی مجاهد و رزمنده در استان بود که سبب شد گیلان دارای یک لشکر در کنار سایر لشکرها در نبرد علیه استکبار جهانی باشد.

 

وی صداقت، اخلاص، ایمان را از مهم ترین ویژگی های لشکر ۱۶ قدس عنوان و تصریح کرد: امروز هم این ویژگی ها در استان همچنان به چشم می خورد و سبب موفقیت در بخش های مختلف شده است.

 

سردار جعفری با بیان اینکه ما امروز مدیون شهدا و حماسه دوران دفاع مقدس هستیم، افزود: خون شهیدان دستاوردهای عظیمی را برای اسلام، انقلاب و کشور به همراه داشت که امنیت یکی از این دستاوردهاست که کمتر کشوری از امنیت بی نظیری مانند ایران با این همه دشمنی ها برخوردار است.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امنیت را یک ضرورت قطعی و شرط اول برای هر جامعه ای دانست که می خواهد زندگی، رشد، ارتقا و پیشرفت کند و ادامه داد: ایجاد ناامنی در بخش های مختلف کشور هدف اول دشمنان بود تا امنیت را از مردم سلب کنند و نگذارند که انقلاب اسلامی به پیش رود و اهداف والای خود را دنبال کند.

 

وی هشت سال دفاع مقدس را اوج این توطئه ها عنوان و اذعان کرد: ایران جزیره ای با ثبات در دریای ناامن اطرافمان است که از امنیت داخل کشور و مرزها برخورداریم و هیچ کشوری بعد از جنگ جرات نگاه چپ کردن به خاک مقدس اسلام را ندارند.

 

سردار جعفری ادامه داد: ما امروز شاهد ناامنی در کشورهای همسایه از جمله افغانستان، ترکیه، عراق و دیگر کشورها هستیم و این ناامنی به محض ورود در مرزهای مقدس اسلامی خاموش می شود و این به برکت خون شهیدان است.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقتدار و عظمت ایران اسلامی را از دیگر دستاوردهای انقلاب عنوان و خاطرنشان کرد: قدرت مادی، دفاعی، موشکی و مردمی ایران و مجموعه این قدرت و سایر عوامل قدرت، اقتداری را برای اسلام رقم می زند که بی نظیر است.

 

وی با بیان اینکه دشمنان با ایجاد جنگ درصدد بودند که جلوی گسترش انقلاب اسلامی را بگیرند، تصریح کرد: صدور انقلاب اسلامی از دیگر دستاوردهاست که به فرموده امام راحل” ما در جنگ انقلاب را به دنیا صادر کردیم”  و این مهم ترین عامل است و امروز ارزش های انقلاب اسلامی، ظلم ستیزی، درس بزرگ مقاومت و پایداری به دیگر کشورها منتقل شد.

 

سردار جعفری، جلب عنایت و نصرت الهی را از دیگر دستاوردها دانست و افزود: عمل به دستورات الهی و قرآنی و زیر بار ظلم دشمن نرفتن موجب شده که امروز هم عنایات الهی در ابعاد مختلف را شاهد باشیم و هر کشوری غیر از ایران اگر مورد توطئه و دشمنی قرار می گرفت تاکنون از پای در می آمد و دشمنان خودشان اقرار می کنند که این چه سر و رمز و رازی است.

 

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: این پدیده بسیار عجیبی که در کشور شاهد هستیم و جوانان عاشقانه برای دفاع از حریم ولایت حاضر به هجرت به دیگر کشورها هستند و در مواقعی علارقم محدودیت هایی با گریه و التماس، اسرار می کنند پدیده نادری است که استقبال از جهاد، مبارزه و شهادت حاصل ایثار و فداکاری هاست.

 

سردار جعفری با تاکید براینکه راه درست انقلاب اسلامی را امام راحل بنیان و ترسیم کردند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری به صورت دقیق و با سرعت قابل توجه ای این راه را در حال پیمودن هستند و ما هرچه داریم از عظمت، عزت، اقتدار و جایگاه امروز ایران اسلامی همه همه مدیون خون شهیدان است.

 

وی با اشاره به اینکه نظام مقدس اسلامی بدون جریان داشتن انقلاب اسلامی دیگر جمهوری اسلامی نیست، افزود: اگر ما خدای نکرده تریدی در راه انقلاب اسلامی کنیم و یا اینکه این راه را زیر سوال ببریم دیگر هیچ چیزی نخواهیم داشت و نمی توانیم ادعا کنیم حکومت اسلامی مبتنی بر قرآن و فقه سیاسی شیعه هستیم اما متاسفانه علاوه بر دشمنان قسم خورده انقلاب، مخالفین داخلی  هستند که مشکل ما در داخل کشور همین هاست.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارای دو بعد داخلی و خارجی است، اظهار کرد:بعد خارجی به خوبی پیش می رود و موانع آن نیز به سرعت از بین می رود و ظلم ستیزی محور اصلی پیشرفت انقلاب اسلامی در این بعد است.

 

انقلاب اسلامی در بعد خارجی به نحو مطلوب در حال پیشرفت است

وی با تاکید براینکه انقلاب اسلامی در بعد خارجی به نحو مطلوب در حال پیشرفت است، اذعان کرد: موج انقلاب اسلامی امروز حتی کشورهای اروپایی را دربرگرفته و عدالت اجتماعی بالاترین هدف انقلاب اسلامی است هرچند به صورت کامل به آن نرسیدیم اما تلاش ما در این راه ادامه دارد.

 

سردار جعفری با بیان اینکه انقلاب اسلامی در بعد داخلی با کندی حرکت می کند، تصریح کرد: مخالفین انقلاب در داخل مانع پیشرفت و شتاب انقلاب هستند و این مخالفین در داخل از ابتدای انقلاب  بودند و  بعضی از مخالفین علنی اعلام می کنند که خطر زیادی ندارند و اما مخالفینی که راه ترسیم شده انقلاب اسلامی را قبول ندارند و به آن عمل نمی کنند، بزرگ ترین خطر برای انقلاب هستند.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بزرگ ترین ارزش ما در رسیدن به هدف هاست، خاطرنشان کرد: راه نجات کشور در اسلامی شدن همه بخش های کشور و عمل به قوانین است که عدالت اجتماعی به هیچ وجه با نظام سرمایه داری امروز که در غرب رایج است، موافق نیست و عدالت بزرگ ترین هدف حکومت اسلامی است.

 

سردار جعفری ادامه داد: اخلاق اجتماعی، سبک زندگی اسلامی، ارتقا مادی معنوی و رفاه جامعه از دیگر اهداف است.

 

وی انقلاب اسلامی را نقشه راه زندگی و حیات طیبه عنوان و اذعان کرد: موفقیت، عزت، اقتدار ما در طول این مدت در ابعاد دفاعی، نظامی، امنیتی پیش رفته  و در ابعاد اقتصادی و فرهنگی نیز ما باید با همان روش و الگوگیری از راه شهدا محقق شود.

 

سردار جعفری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص این که انقلاب اسلامی، حرکت تدریجی به سمت ارزش های انقلاب  است، افزود: راه اسلام، راه سعادت و خوشبختی است و دشمنان انقلاب بدانند که راه ما با یاری خداوند متعال تا نابودی کامل دشمنان و استقرار حکومت اسلامی در جهان ادامه دارد و به کسانی که مخالف راه ترسیم شده انقلاب هستند باید هشدار داد و بصیرت و آگاهی مردم نسبت به این افراد اثرش را خواهد گذاشت.

لینک کوتاه : http://hosseinamlaki.ir/?p=288

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.